Cum se livrează?
Când comanzi, alege una dintre opțiunile de livrare de mai jos:
1. Mod de livrare: CURIER
Livrarea produselor se face prin curierat rapid. Termenul mediu de livrare a comenzilor este de 1-2 zile lucrătoare, exceptând: zile nelucrătoare, perioade foarte aglomerate (de tipul Black Friday), condiții meteorologice nefavorabile, care nu permit realizarea transportului în bune condiții sau disponibilitatea precizată la fiecare produs. Livrările se fac de luni până vineri în intervalul 9-17. Astfel, pentru a primi coletul, completează la adresa de livrare locaţia unde te afli între orele 9-17 (poate fi adresa de la servici). Dacă firma de curierat depășește termenul de livrare, Vânzătorul nu își asumă responsabilitatea pentru acest lucru.
Costuri de livrare
Constul de livrare se calculează în funcție de greutatea coletului
Ridicare din showroom:
Dacă produsele pe care le-ai comandat sunt pe stoc în showroom, le poți ridica imediat de la cel mai apropiat sediu de adresa de livrare. Consultă pagina de contact pentru a afla adresele sediilor noastre.
Ridicarea produselor se face în termen de 3 zile lucrătoare de la data înregistrării comenzii. În această perioadă produsele sunt blocate în stoc.
Dacă în acest interval comanda nu se ridică din showroom, vei fi contactat telefonic pentru a alege una dintre cele două variante:
- expedierea coletului prin curierat, ceea ce implică adăugarea taxei de transport
- anularea comenzii.
Livrarea în showroom se face gratuit.
Dacă ai plătit deja comanda înainte să vii să o ridici (prin OP sau card online), te rugăm să ai actul de identitate la tine, pentru a putea intra în posesia produselor.
Pentru persoanele juridice, este necesară și o împuternicire din partea firmei.
Asistență postcomandă
Dacă ai nevoie și de alte informații legate de livrarea comenzii, colegii noștri de la departamentul Suport așteaptă să îți preia apelul. Contactează-ne la numărul de telefon: +4 0743 963 901